M.E. Time
S1, E4: Much to the team's annoyance, Jake hits on an attractive medical examiner, Dr. Rossi (guest star Mary Elizabeth Ellis), at a crime scene and holds up the autopsy report. He learns his lesson when Dr. Rossi turns out to be more than he bargained for. Meanwhile, Amy's purse-snatching case is stalled when the sketch artist is out sick, but she discovers that Sgt. Jeffords has hidden artistic talents.