S1, E4: Beth Ann takes a walk on the wild side with April, leading to an interesting evening at a dinner party with Rob's boss. Tommy wants to put a label on his relationship with Simone but a visit from Simone's daughter Amy threatens to derail everything. Life in the throuple gets rocky for Taylor, Jade and Eli when they get mixed up with Jade's crazy ex-boyfriend. Li Jun Li guest stars.