Mean Right Hook
S1, E2: As a new conspiracy takes shape, the heroes track leads. Matt finds old habits are hard to break. Misty sees Jessica taking evidence from the scene of her discovery. Danny and Colleen cross paths with Luke while investigating a workshop with a connection to the Hand. The mysterious woman turns to an old enemy for answers when her plans are halted by a mystical force. Jessica is warned not to look into the missing man by lawyer Jeri Hogarth, and gets in over her head.