MeanGirlZilla & DIYZilla
S12, E4: MeanGirlZilla Clara battles bridesmaid on her wedding day but it's CousinZilla's clapback surprise that shocks all. DIYZilla Sparkela is stunned by an outrageous striptease at her bachelorette.