Mecha-Ude User
Сезон 1, серия 1: Hikaru Amatsuga is a middle school student who lives in Kita-Kagami City and one day, he hears cries for help and finds a mechanical lifeform in the shape of an arm named Alma. Before he knew it, Alma ended up connecting (derizing) to his hoodie.