Meditations and curses
S1, E6: After the waste scandal, the mayor resigns and early elections are expected. Carlo can no longer take time, the journalists besiege him: make the film or apply? To find peace, Carlo takes refuge in a monastery and here an unexpected encounter with Morgan, a musician who is depressed for being the victim of ghosting, takes place.