Medium Rare
S4, E9: A TV newsmagazine crew descends on Em City, and the results aren't quite ready for prime time. O'Reily sees the visit as his chance for revenge against the show's anchor, Jack Eldridge, who ran a negative piece on the O'Reily brothers fifteen years earlier. While Beecher and Keller argue over how much to reveal in front of the cameras, McManus tips the show's producer off that the real story lies behind Adebisi's death.