Meemaw's Message
S1, E1: Justin, along with his wife Dr. Annie Bane, train and coach two clients, Victoria and Trace. Victoria has a goal of fitting into her dream wedding dress. Former athlete Trace wants to lose weight and lead a healthier life for his son.