Meet John Doe
S4, E14: A criminal from the future uses a subliminal device to win the presidential election and begins a reign of terror. Attempting to stop the villain, Superman gets trapped in a shattered time window and seems lost forever. First of a two-part episode with, "Lois and Clarks."