Meet the Barnetts
S1, E1: The Barnett’s adoption of Natalia, an allegedly six-year-old Ukrainian Orphan, turns into a nightmare when they learn she may not be six or Ukrainian. With suspicions mounting, the Barnetts discover they may have an adult stranger in their home.