시즌 1, 에피소드 8: Fed up with Jamal’s unpredictable and violent nature, Barry conspires to start a coup and remove his brother from office; while at the same time Jamal is so moved by Barry’s willingness to do the unthinkable and hasten Sheik Rashid’s demise, that he stops at nothing to prove his worth to his brother.