RuPaul's Drag Race All Stars Meeting in the Ladies Room
S9, E7: This week, the All-Stars get slap happy as they co-star with RuPaul in an acting challenge inspired by some of cinema's most classic catfights. Foxy actor Colton Haynes joins the judging panel to take in all the drama!