Mega Ramp Up
T1, E17: Pro skater Bob Burnquist invites Jagger to his house to skate the mega ramp! With his friend Trey Wood in tow he'll race RC cars, play volleyball, and attempt the near impossible, a huge new trick on the mega ramp!