Megachurch
S1, E3: The reverend of Bud’s megachurch asks Bud to lure Ernesto, the town’s biggest church donor, away from the local Mexican Catholic church, to help fill their coffers. Ernesto is seduced by the glitziness of the church, and the reverend schemes to bring over all the other Mexican residents by “Hispandering,” to Bud’s horror. Bud and Ernesto team up to restore the status quo, but their plan backfires.