Megan and Yalena
시즌 1, 에피소드 2: Megan lost 225lbs but now hides 50lbs of skin under her clothes, leaving her physically and mentally trapped. Yalena's extreme weightloss counts for nothing unless she sheds her excess skin. Skin surgery is the only way to complete their transformations.