Who Do You Think You Are? Megan Mullally
S9, E3: Megan Mullally explores a shocking pattern of dysfunction in her father's line. She finds her 2 times great-grandmother was bravely defying societal norms in order to fight for her family's survival, while struggling to hang on to her own sanity.