Megyn Kelly; Ingrid Newkirk; Erick Erickson; Alex Wagner; Michael McFaul
S18, E2: Live from Los Angeles, Bill Maher and his guests dissect the cast of characters on Wall Street, in Hollywood, in Washington and around the world - covering hot topics as health care, the federal debt, energy, guns, education, the environment and more.