Mehmet the Conqueror, 1451-1481
시즌 1, 에피소드 6: Mehmet the Conqueror made the Ottoman sultanate a leading Muslim power by 1481. Investigate his remarkable rule, which included the conquest of Constantinople, the remodeling of the Hagia Sophia as a mosque, and the construction of the grand, walled mini-city of Topkapı.