Melodic Mommas
S1, E5: Through exclusive footage and brand-new interviews with the children of our favorite music stars, MTV's FAMILY LEGACY: BRANDY & MELISSA ETHERIDGE gives fans a unique insight and a fresh take on some of MTV's most celebrated events and iconic artists.