Members Only
S6, E1: In the Season Six premiere, Tony ponders an associate's retirement request, and shares a recent windfall with Carmela. An increasingly paranoid Junior takes Tony on a backyard treasure hunt; Hesh seeks restitution for a wrong perpetrated on his son-in-law. Meanwhile, Tony and Phil work out an agreement on the office park deal.