Memento Mori
S1, E13: After being brutally tortured, an exhausted but unbroken Frank Castle vows to put an end to the war that has consumed his life. With Billy Russo still alive, both Frank and Russo agree to meet one-on-one to settle their differences at a location that ties to their past.