Memorial Day
시즌 5, 에피소드 22: In the season finale, after the murders of high-ranking U.S. officials in the explosive Gaza Strip, Bartlet weighs appropriate military action. A wary Josh meets with a mysterious foreign operative while tending to Donna, who is fighting for her life.