Memories
S1, E11: Kabane and the others try to bring Akira home from the ice castle, but are stopped by the power of Yui's nullstone, and Akira is overcome with shock at the turn of events. Meanwhile, Inari and Nobimaru secretly go into action to claim the nullstone.