Mercy Mission
S4, E5: After quakes devastate the planet Aleen, R2-D2 and C-3PO are sent along to assist as part of a Republic relief mission. When the native Aleena's pleas go unheard, it becomes the droids' duty to embark in a surreal journey through Aleen's subterranean world and save the planet.