Mergers and Acquisitions
S4, E8: Paulie takes pains to integrate his mother Nucci into the social world at Green Grove. Meanwhile, Furio faces up to his inner feelings during a trip to Italy to see his ailing father; Ralph introduces Tony to his new 'goomar,' Valentina; and Carmela finds a new source of investment income.