Mesa Verde: Preserving Ancient Ruins
Сезон 1, серия 3: Mesa Verde National Park offers an astonishing combination of environmental beauty and cultural heritage. Dr. Nelson takes you on a journey through the American southwest, where ancient cliff dwellings offer archaeological insight into Pueblo history.