Message Discipline
S6, E7: While preparing his case against Cary, Finn discovers a potentially devastating piece of evidence which could have ramifications for Alicia and Peter. Meanwhile, Eli becomes wary when a new prospective candidate emerges in the race for State's Attorney. David Hyde Pierce guest stars.