Message of the Week
Сезон 7, серия 3: Vinick undermines the Santos campaign by targeting immigration issues--a topic Santos had previously successfully avoided. Meanwhile, an eager National Security Agency agent briefs Vinick about a serious situation in Kazakhstan.