Messy Besties
S2, E7: On an all-new episode of Messyness, Nicole "Snooki," Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray meet some sauced up soul mates in MESSY BESTIES, get their bottle service cut off in VIP DRUNKS, and witness the best wingmen around in WING KINGS.