시즌 1, 에피소드 2: Facing threats and unable to fight against his addiction, Pedro meets Jasmin and joins a gang of luxury home burglars. Victor seeks out an informant in an attempt to find his son´s whereabouts. In 1970, a young Victor takes part in his very first big drug bust.