Method Head
S2, E10: Liv is crushed to discover that the lead actor on her favorite show, Zombie High, has been murdered on set. Meanwhile, Vaughn (recurring guest star Steven Weber) tests Major's loyalty, Ravi delivers bad news and Blaine receives an unexpected visitor.