Mi Amor!
S1, E5: Social media is shaken by the chaos that took place in the aquarium. Yasemin is happy with attracting Güne's suspicion on her. Once again she is going to attend a shooting with her amazing Yasemin Derin image at one of the fancy hotels of Istanbul. She chooses the hotel that Ramin, who will lead her to Cihan, stays at. Ramin is a man with a fond of pleasure and money. And he is also Cihan's vault.