S1, E4: Yamato's crush wasn't Sunakawa, but Takeo! Elated by having a girlfriend for the very first time, Takeo's heart is about to burst from happiness. But Takeo's true mettle is about to be tested when a major accident occurs during a singles meetup between his and Yamato's friends...