Mi premio vive en casa
S1, E4: Mau and Ricky perform at the Pa'l Norte Music Festival in Monterrey. The family has a photo shoot for 'The Why Project'. The whole family attends the Latin Grammy Awards, where Ricardo won his first Grammy.