Mia Famiglia
S2, E14: When Ray's "Zia Sarina" comes to visit all the way from Italy to help Ally with a school project on family trees, he's thrilled to finally meet a relative whom the whole family likes. She is instantly adored by her American family for her way with Pizza and Old World charm.