Mia Hines
S2, E1: In 2016, a chance meeting with the magnetic Mia Hines at Darby's wedding rocks mild-mannered book editor Marcus Watkins' world. As Marcus becomes increasingly infatuated with his new friend, his marriage with Emily is thrown for a loop.