Miami Vices
시즌 3, 에피소드 13: Kristen creates chaos at SUR when she ambushes Tom Sandoval with the girl he allegedly slept with in Miami. Scheana erupts at Kristen over her actions, causing a huge scene in front of customers. Lisa jumps to action to keep SUR running and discipline her staff after Miami Girl’s disruption. Katie adjusts to life without Stassi.