Michael Chang Fever
Сезон 2, серия 14: Louis and Jessica learn that Emery has great potential to be the next Chinese-American tennis super star. But after hiring tennis legend Billie Jean King to take Emery to the next level, they realize she may be taking the training too far. Meanwhile, Eddie helps Evan pay off a gambling debt.