Michael Korvac
S2, E6: The Avengers attempt to protect a mysterious man named Korvac from strange aliens that pursue him, but they soon realize that these aliens are the heroic Guardians of the Galaxy… and that it's not Korvac who needs protection, but the Earth itself!