Mickey's Perfecto Day! / Running of the Roadsters!
S1, E5: While in Madrid, Mickey plans a "perfecto" day for Minnie but a playful Baby Bull has other plans. Minnie and Daisy make a bet with Mickey and Donald over who will win the race!