S1, E4: Professor Itsuki sends Sawaki and his best friend, Yuuki Kei, to steal vegetables from a university farm. The pair are on edge as they set out for their first thieving experience... but it turns out to be part of a campus-wide event using first-years to teach potential thieves a lesson!