Midcentury Modern Beach House
S1, E3: Jean and her daughter, Grace, tackle one of Jean's dream projects of redesigning a midcentury modern beach house on the shores of Lake Michigan. Jean plans to use vintage tile, custom cabinetry and a wall of windows to create stunning lake views.