Midnight City
S3, E11: Arsenal and Diggle confront Laurel about trying to fight in her sister’s shoes and warn her to stop before she gets herself killed. However, when Brick (guest star Vinnie Jones) kidnaps the city’s Aldermen and threatens to kill them all unless the police evacuate The Glades, it’s all suits on deck. Meanwhile, Ray steps in to help Lance and the police force fight Brick – showing Felicity a new side of her boss. Malcolm tells Thea that Ra’s al Ghul is after him and his family and they must leave town immediately.