Midnight Snack Attack / Hot Pearl-tato
S1, E6: After SpongeBob and Patrick eat a secret snack experiment, Plankton must reverse the monstrous side effects. Mr. Krabs needs to find a babysitter for little Pearl, but she proves too much for the campers to handle.