Million Dollar Babies
S1, E8: Kuranosuke’s scheme to get rich selling old dishes hits a snag when the flea market customers decide they only have eyes for Tsukimi’s jellyfish dolls! Can the sisterhood keep up with the demand for more baby Claras?