Milo Gets a Ninja / Dances With Wolf Fish
S1, E7: Milo Gets a Ninja: When Milo finds a Siamese fighting fish, he decides to use the fighting fish's skills to intimidate Jocktopus. Dances With Wolf Fish: When Milo and Oscar get into a big fight over Milo's messiness, they decide to find new roommates.