Min
S1, E6: Logan finally manages to defeat Omega Red, and he and Yukio fly off to the crime ridden city-state of Madripoor, where Mariko is to be married. Things get off to a bad start with the locals, and Yukio and Logan get split up. Logan narrowly escapes with help from a young street girl named Min, who is part of a resistance army that lives in the tunnels underneath Madripoor.