Mincemeat
S1, E3: When a body is pulled out of the river near Harry’s local pub, something about the dead man feels familiar to Harry. When she remembers how she knows him, she realizes she’s stumbled onto the ultimate misdirect. Harry and Fergus go undercover, with the assistance of Harry’s teenage granddaughter, Lola, to find the truth. Along the way, Harry starts to grow closer to Ray, Charlie’s boss and mentor.