Mind Wars
Сезон 4, серия 5: After freeing Matt from the Espheni Youth Camp, Tom encounters two mysterious strangers in the woods, who attack his family before embarking with him on a violent journey. Hal faces almost insurmountable odds as he tries to lead the remaining Volm and 2nd Mass to a place of perceived safety. Lexi and Anne have a difference of opinions - resulting in dangerous consequences. Mira Sorvino, Treva Etienne and Robert Sean Leonard guest-star.