Mindy Lahiri Is a Racist
S2, E9: One of Danny's patients is a mommy blogger, so he invites her to write about Schulman & Associates on her website, only to find out that she is actually a white supremacist and paints the practice in a racist light. Desperate to control the situation, the team hires PR guru Priscilla (guest star Jenny Elfman), who begins to give Danny media training but ends up seducing him.